Instalacja Honeywell HC60WB4R2L jest prosta i może być wykonana samodzielnie. Przede wszystkim, należy zapoznać się z instrukcją użytkownika, aby upewnić się, że wszystkie kroki są ściśle przestrzegane. Następnie należy zlokalizować panel sterowania, zainstalować go w wybranym miejscu i podłączyć do prądu. Po podłączeniu, trzeba skonfigurować panel i dodać urządzenia, które mają być sterowane. Na koniec, trzeba skonfigurować ustawienia i uruchomić system.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcja samodzielnej instalacji Honeywell Hc60wb4r2l
Dostawa sprzętu
Jakie są terminy doręczenia przesyłki?
Przesyłki dostarczane są przez firmę kurierską. Klient może otrzymać przesyłkę już następnego dnia roboczego - wszystko uzależnione jest od terminu wystawienia zlecenia:
- zamówienie do godz. 12:00 (za wyjątkiem sobót) → przesyłka na następny dzień roboczy,
- zamówienie po godz. 12:00 → przesyłka za dwa dni robocze,
- zamówienie w soboty (niezależnie od godziny) → przesyłka za dwa dni robocze.
Jak mogę się dowiedzieć, co dzieje się z moją przesyłką?
W dniu poprzedzającym dostarczenie przesyłki (w okolicach godziny 19:30-20:00) otrzymasz SMS-a z numerem przesyłki – jej status możesz sprawdzić poprzez stronę internetową firmy kurierskiej.
Jak mogę zmienić termin lub miejsce doręczenia przesyłki?
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC: 813 813 813
Co się stanie gdy nie odbiorę przesyłki we wskazanym przeze mnie wcześniej terminie?
W przypadku kuriera są podejmowane 3 próby dostarczenia przesyłki dzień po dniu (robocze), w przypadku nieudanych prób doręczenia przesyłka wraca do nadawcy.
Co robić, gdy moja przesyłka zaginie?
Czy przesyłkę może odebrać inna osoba?
Nie, przesyłka wysyłana jest na adres i dane osoby która została wskazana podczas umawiania zlecenia samodzielnej instalacji.
Zawartość paczki
Co powinno się znajdować w przesyłce?
Dostarczany jest dany sprzęt wraz z akcesoriami + instrukcja samodzielnej instalacji.
Co jeżeli moja przesyłka jest niekompletna/ sprzęt uszkodzony?
Czy w zestawie z pilotem są baterie?
Tak.
Umowa
Co zrobić, jeżeli kurier nie przyniósł umowy?
Kurier nie dostarcza umowy, jest ona przesyłana droga elektroniczną na wskazany adres e-mail.
Gdzie znajdę potwierdzenie warunków zamówienia?
Potwierdzenie jest przesyłane droga elektroniczną na wskazany adres e-mail.
Od kiedy rozpoczną się naliczenia?
Od momentu odbioru przesyłki przez klienta.
Zwrot sprzętu
Jak mogę zwrócić mój stary sprzęt?
Zwracany sprzęt powinien być zapakowany w jedną paczkę i zabezpieczony przed zniszczeniem. Istnieją następujące możliwości zwrotu sprzętu:
Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Do kiedy muszę zwrócić stary sprzęt?
Do 14 dni od momentu odbioru przesyłki.
Czy muszę zwracać stary sprzęt?
Wszelkie informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Instalacja
Co jest potrzebne, aby prawidłowo dokonać instalacji?
Kompletna zawartość przesyłki oraz instalacja zgodnie z dołączoną instrukcją.
Ile czasu zajmuje instalacja?
W granicach 15 - 30 min.
Kiedy powinno się zainstalować nowy sprzęt?
Nowy sprzęt należy zainstalować do 7 dni od odbioru przesyłki.
Czy mogę w trakcie samodzielnej instalacji poprosić o wizytę technika?
Tak, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC: 813 813 813
Jak mogę sprawdzić wolne terminy i zamówić wizytę technika?
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC: 813 813 813
Po dodaniu otrzymasz e-mail z informacją