Podręcznik konstrukcyjny Cisco Mi Telepresence

Podręcznik konstrukcyjny Cisco Mi Telepresence to opracowany przez Cisco kompletny zestaw technologii i innowacji, które pozwalają na komunikację w czasie rzeczywistym na odległość. Dzięki tej technologii użytkownicy mogą tworzyć zaawansowaną konferencję wideo, udostępniać i współdzielić pliki, a także korzystać ze szeregu narzędzi do tworzenia i edycji treści. Mi Telepresence umożliwia również rozmowy grupowe i wspólne tworzenie treści. Pozwala to użytkownikom współpracować w czasie rzeczywistym z dowolnego miejsca na świecie, a także uzyskać dostęp do zasobów firmowych i danych. Podręcznik konstrukcyjny Cisco Mi Telepresence dostarcza wszystkie niezbędne narzędzia, aby użytkownik mógł korzystać z tej technologii i tworzyć wysokiej jakości treści.

Ostatnia aktualizacja: Podręcznik konstrukcyjny Cisco Mi Telepresence

Do kraju tego, gdzie kruszynę chleba
Podnoszą z ziemi przez uszanowanie
Dla darów nieba,
Tęskno mi, Panie.

Do kraju tego, gdzie winą jest dużą
PopsowaćPopsować gniazdo na gruszy bocianie,
Bo wszystkim służą,
Tęskno mi, Panie.

Do kraju tego, gdzie pierwsze ukłony
Są jak odwieczne Chrystusa wyznanie:
„Bądź pochwalony! ”
Tęskno mi, Panie.

Tęskno mi jeszcze i do rzeczy innej,
Której, już nie wiem, gdzie leży mieszkanie,
Równie niewinnej…
Tęskno mi, Panie.

Do bez‑tęsknoty i do bez‑myślenia,
Do tych, co mają tak za tak, nie za nie
Bez światłocienia,
Tęskno mi, Panie.

Tęskno mi ówdzie, gdzie któż o mnie stoiktóż o mnie stoi?
I tak być musi, choć się tak nie stanie
Przyjaźni mojej!
Tęskno mi, Panie.

Źródło: Cyprian Kamil Norwid, Moja piosnka [II].

Popsować
któż o mnie stoi
1
111

Ćwiczenie 1

Zgromadź jak najwięcej synonimów słów „ojczyzna” i „emigracja”, a następnie zapisz je w formie wypunktowanej listy.
RK9wnGbyJOjQe
OJCZYZNA (Uzupełnij). EMIGRACJA (Uzupełnij).

OJCZYZNAEMIGRACJA


RGn1mM9LnqhJC
Ojczyzna
  • [bold]OJCZYZNA[/]

RgfL7Nwm4i4Gt
Emigracja

[bold]EMIGRACJA[/]

11

Ćwiczenie 2

Określ sytuację liryczną w wierszu Norwida Moja piosnka [II]. W tym celu uzupełnij informacje: kto mówi?, do kogo mówi?, o czym mówi?, w jaki sposób mówi?
R17xltt7UVAqy
Kto mówi?. (Uzupełnij). Do kogo mówi?. O czym mówi?. W jaki sposób mówi?.

Kto mówi?

Do kogo mówi?

O czym mówi?

W jaki sposób mówi?

11

Ćwiczenie 3

Nazwij co najmniej cztery środki stylistyczne zastosowane w wierszu Norwida. Wypisz ich przykłady oraz określ ich funkcję.

RpEA3CaJEreyY
Środek stylistyczny 1. Nazwa. Funkcja w wierszu. (Uzupełnij).Środek stylistyczny 2. (Uzupełnij).Środek stylistyczny 3. (Uzupełnij).Środek stylistyczny 4. (Uzupełnij).Środek stylistyczny 5.

Środek stylistycznyNazwaFunkcja w wierszu


111

Ćwiczenie 4

Wyjaśnij, jaki jest ten kraj, za którym tęskni podmiot liryczny wiersza Moja piosnka [II]. Wyciągnij wnioski na temat ojczyzny Norwida na podstawie analizy każdej ze strof.

R1Z3SHkqBPvGw
Strofa I. Strofa II. Strofa III. Strofa IV. Strofa V. Strofa VI.

Strofa IStrofa IIStrofa IIIStrofa IVStrofa VStrofa VI


21

Ćwiczenie 5

Wyjaśnij związek V strofy wiersza Moja piosnka [II] Norwida z fragmentem Ewangelii wg św. Mateusza: Niech wasza mowa będzie: Tak, tak; nie, nie. A co nadto jest, od Złego pochodzi (Mt 5, 37).

RsUMOLLEzVzsj
211

Ćwiczenie 6

Zapoznaj się z opisami galerii obrazów przedstawiających polską wieś. Wybierz obraz, który twoim zdaniem koresponduje z utworem Norwida Moja piosnka [II]. Uzasadnij swój wybór, przytaczając odpowiednie cytaty z wiersza.
RfqklGTESZvEr
R1IheTzJTawPF
1. Józef Chełmoński, Orka, 1896. Obraz przedstawia mężczyznę orzącego pole. Pług ciągnie para masywnych wołów. Zachodzi słońce.2. Teodor Axentowicz, Gęsi z pasterką, 1883. Obraz przedstawia łąkę porośniętą trawą i kwiatami. Po łące chodzi z dziewczynka z kijkiem. Jest ubrana w sukienkę, głowę i ramiona ma owinięte chustą. Dziewczynka pasie liczne stado gęsi. Na drugim planie widać stado krów i targane wiatrem drzewa.3. Władysław Małecki, Sejm bociani, 1874. Obraz przedstawia trawiastą łąkę pośród drzew. Po łące chodzą liczne bociany. W oddali widać zza chmur słońce.4. Władysław Podkowiński, Mokra Wieś, 1892. Obraz przedstawia staw położony w pobliżu zabudowań wiejskich. Po wodzie, przy brzegu chodzi mały chłopiec. W oddali, na drugim brzegu widać kaczki i gęsi. Na drugim planie widoczne są wiejskie chałupy.5. Witold Pruszkowski, Kiedy ranne wstają zorze, 1876. Obraz przedstawia czterech małych chłopców. To pastuszkowie w wiejskim ubraniu. Wstaje świt. Chłopcy rozmawiają ze sobą.6. Wincenty Wodzinowski, Odpoczynek żniwiarzy, 1890. Obraz przedstawia grupę chłopów i chłopek odpoczywających na trawie. Część z nich siedzi, spożywa posiłek, rozmawia. Przed grupą stoi mężczyzna z kosą – żniwiarz.

Źródło: domena publiczna.

31

Ćwiczenie 7

Wyjaśnij, w jaki sposób Cyprian Norwid przekształca motyw romantycznej nostalgii. W tym celu porównaj wiersza Moja piosnka [II] z fragmentami Hymnu [Smutno mi, Boże…] Juliusza Słowackiego.

RyMV9r7VKMkTq

Smutno mi, Boże! Dla mnie na zachodzie
Rozlałeś tęczę blasków promienistą,
Przede mną gasisz w lazurowej wodzie
Gwiazdę ognistą,
Choć mi tak niebo Ty złocisz i morze,
Smutno mi, Boże!

[…]

Dzisiaj na wielkim morzu obłąkany,
Sto mil od brzegu i sto mil przed brzegiem,
Widziałem lotne w powietrzu bociany
Długim szeregiem.
Żem je znał kiedyś na polskim ugorze,
Smutno mi, Boże!

Żem często dumał nad mogiłą ludzi,
Żem prawie nie znał rodzinnego domu,
Żem był jak pielgrzym, co się w drodze trudzi
Przy blaskach gromu,
Że nie wiem, gdzie się w mogiłę położę,
Smutno mi, Boże!

Ty będziesz widział moje białe kości
W straż nieoddane kolumnowym czołom:
Alem jest jako człowiek co zazdrości
Mogił, popiołom...
Więc że mieć będę niespokojne łoże,
Smutno mi, Boże!

Kazano w kraju niewinnej dziecinie
Modlić się za mnie co dzień... a ja przecie
Wiem, że mój okręt nie do kraju płynie,
Płynąc po świecie...
Więc że modlitwa dziecka nic nie może,
Smutno mi, Boże!

Na tęczę blasków, którą tak ogromnie
Anieli Twoi w niebie rozpostarli,
Nowi gdzieś ludzie w sto lat będą po mnie
Patrzący — marli.
Nim się przed moją nicością ukorzę,
Smutno mi, Boże!

Źródło: Juliusz Słowacki, Hymn [Smutno mi, Boże…] , [w:] Wiersze. Nowe wydanie krytyczne, oprac. J. Brzozowski, Z. Przychodniak, Poznań 2005, s. 119–122.

obowiązek
31

Ćwiczenie 8

Przeanalizuj wypowiedź Marii Janion na temat paradygmatu romantycznego, a następnie odpowiedz na pytanie, czy zgadzasz się z opinią Cypriana Norwida, który uważał, że Ojczyzna jest to wielki – zbiorowy – obowiązekobowiązek.

RZ2sfRXNJ3PEu

By ująć rzecz najogólniej – w ciągu prawie dwustu lat od epoki porozbiorowej poczynając, a na stanie wojennym i okresie po nim kończąc, w Polsce przeważał dość jednolity styl kultury, który nazywam symboliczno‑romantycznym. Romantyzm właśnie – jako pewien wszechogarniający styl – koncepcja i praktyka kultury – budował przede wszystkim poczucie tożsamości narodowej i bronił symboli tej tożsamości. Dlatego nabrał charakteru charyzmatu narodowego. Stawiał drogowskazy i zaciągał warty na ich straży. Kanon romantyczny przechodził z pokolenia na pokolenie. Dość jednolita – mimo wszelkich odstępstw, znaczonych nieraz wielkimi nazwiskami twórców – kultura ta organizowała się wokół wartości duchowych zbiorowości, takich jak ojczyzna, niepodległość, wolność narodu, solidarność narodowa. Interpretacja tych wartości posługiwała się kategoriami bądź tyrtejskimi, bądź martyrologiczno‑mesjanistycznymi; współżyły one, czasem antynomicznie, czasem harmonijnie, w modelu kultury romantycznej. Dominującą rolę odgrywała tutaj literatura, tzw. sztuka słowa i wszystko właściwie służyło przekazowi jej uświęconych treści, jej patriotycznego posłannictwa. […] Wiek XIX w Polsce był domeną kultury romantycznej – mimo epizodu pozytywistycznego, którego twórcy też w końcu pozostawali pod silnym wpływem romantyzmu, a zwłaszcza jego rozumienia misji literatury jako służby narodowej. Ale romantyzm w Polsce bynajmniej nie skończył się, jak w większości krajów europejskich, wraz z wiekiem XIX.

Źródło: Maria Janion, Zmierzch paradygmatu, [w:] tejże, Czy będziesz wiedział, co przeżyłeś? , Gdańsk 2000, s. 5–6.

Drogi Użytkowniku,

klikając przycisk „AKCEPTUJĘ”  zgadzasz się, aby serwis Ceneo. pl sp z. o. i jego Zaufani Partnerzy przetwarzali Twoje dane osobowe zapisywane w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż Ceneo. pl, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam w serwisie Ceneo. pl.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wycofanie zgody nie zabrania serwisowi Ceneo. pl przetwarzania dotychczas zebranych danych.

Wyrażając zgodę, otrzymasz reklamy produktów, które są dopasowane do Twoich potrzeb. Sprawdź Zaufanych Partnerów Ceneo. pl. Pamiętaj, że oni również mogą korzystać ze swoich zaufanych podwykonawców.Informujemy także, że korzystając z serwisu Ceneo. pl, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii oraz na wykorzystywanie ich do dopasowywania treści marketingowych i reklam, o ile pozwala na to konfiguracja Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej w Polityce Plików Cookies.Więcej o przetwarzaniu danych osobowych przez Ceneo. pl, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz tutaj.Więcej o plikach cookies, w tym o sposobie wycofania zgody, znajdziesz tutaj.Pamiętaj, że klikając przycisk „Nie zgadzam się” nie zmniejszasz liczby wyświetlanych reklam, oznacza to tylko, że ich zawartość nie będzie dostosowana do Twoich zainteresowań.

Nie zgadzam się

Książka jest oficjalnym podręcznikiem dla uczęszczających na kurs „Podstawy sieci” w ramach programu CCNA Exploration Akademii sieci Cisco w wersji 4. Kurs ten obejmuje zagadnienia sieci, przechodząc od kwestii ogólnych do bardziej szczegółowych. Podręcznik został napisany i zredagowany przez instruktorów Akademii sieci tak, aby mógł służyć jako materiał pomocniczy dostępny wszędzie i o każdej porze. Struktura książki pomaga skoncentrować się na najważniejszych zagadnieniach i efektywnie wykorzystać czas przygotowywania się do egzaminów.

Nowe, udoskonalone cechy ułatwiające studiowanie i przygotowywanie się do egzaminów:
- Cele rozdziału - przegląd podstawowych zagadnień omawianych w rozdziale, przedstawiony w formie pytań.
- Ważne terminy - odwołania do listy wprowadzonych pojęć ze wskazaniem ich definicji w tekście.
- Słownik terminów - nowy słownik pojęć liczący ponad 250 terminów.
- Sprawdzian nabytej wiedzy, pytania i odpowiedzi - umieszczony na końcu każdego rozdziału zestaw pytań sprawdzających stopień opanowania poruszanej tematyki w postaci zgodnej z treścią kursu on-line. Na końcu książki zamieszczone są odpowiedzi.
- Pytania i zadania problemowe - zestaw pytań i zadań w postaci przypominających te, z jakimi można się spotkać na egzaminach CCNA. Na końcu książki zamieszczone są odpowiedzi na wszystkie pytania wraz z wyjaśnieniami.

W treści rozdziałów wyróżniono kolejne kroki wykonywanych działań, ćwiczenia z użyciem programu Packet Tracer oraz odwołania do ćwiczeń laboratoryjnych.

Książka stanowi część serii podręczników do programu Akademii sieci Cisco związanej z kursami on-line przygotowanymi przez firmę Cisco.

Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży.Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę.Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.

Podręcznik konstrukcyjny Cisco Mi Telepresence

Bezpośredni link do pobrania Podręcznik konstrukcyjny Cisco Mi Telepresence

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Podręcznik konstrukcyjny Cisco Mi Telepresence